Voor wie

Grote ambitie, klein budget

Veel van onze klanten hebben gemeen dat ze een serieuze marketing of communicatie ambitie hebben, maar niet alles zelf kunnen doen en een beperkt budget hebben. Als er intern onvoldoende menskracht en/of kennis aanwezig is, dan wil je een vraagstuk uitbesteden. Maar fatsoenlijk uitbesteden is vaak duur. Wat zijn dan je opties? Hoe voorkom je dat belangrijke werkzaamheden blijven liggen?

Voor grote en kleine profit en non-profit organisaties

In die gevallen is MarkC een mooie oplossing. Wij zetten de beste marketing en communicatie studenten en pas-afgestudeerden in tegen een scherp tarief. Door aansturing en begeleiding van ervaren senior adviseurs bewaakt MarkC de kwaliteit van de dienstverlening. Op die manier lossen wij – naar volle tevredenheid – de marketing en communicatie vraagstukken op van kleine en grote profit en non-profit organisaties.

Een greep uit de branches waarbinnen wij actief zijn:

  • Reisorganisaties
  • Uitgeverijen
  • Veilinghuizen
  • Advocatenkantoren
  • Industriële organisaties
  • Marketingbureaus
  • Culturele instellingen
  • Overheidsinstanties

Branche specialisatie

Kortom, wij zijn gespecialiseerd in het oplossen van marketing en communicatie vraagstukken voor een relatief klein budget. Wij werken voor allerlei organisaties en bedrijven in uiteenlopende branches. Daarnaast zijn wij in het bijzonder gespecialiseerd in vraagstukken in de publieke sector en publieke gezondheidszorg:

  • GGD’en
  • Gemeenten
  • Universiteiten.

Branche Specialisatie

Transities sociale domein

Vanaf 2015 zijn gemeenten verantwoordelijk voor bijna alle ondersteuning aan mensen die het alleen niet redden op het gebied van zorg & welzijn, werk & inkomen en jeugdzorg & opvoeding. Gemeenten moeten dan met minder geld, de zorg en ondersteuning beter organiseren. Op het gebied van zorg is het uitgangspunt dat burgers eerst kijken of ze de gevraagde hulp en ondersteuning zelf of samen met hun omgeving kunnen regelen. In de jeugdzorg is preventie het uitgangspunt, en gaat men uit van de eigen kracht van jeugdigen én hun ouders, met hulp van hun sociale netwerk. Deze transities brengen veel veranderingen met zich mee, ook op het gebied van marketing en communicatie.

Marketing en communicatie voor gezondheidswinst

MarkC is betrokken bij verschillende initiatieven van GGD’en, gemeenten en universiteiten die te maken hebben met de transities. Voorbeelden hiervan zijn de GGD Academy, Mijn Kind in Beeld, Jongeren op Gezond Gewicht, Academische Werkplaats Publieke Gezondheid AGORA, en het Evaluatiebureau Publieke Gezondheid. Al deze initiatieven dragen bij aan betere preventie en meer gezondheidswinst. MarkC ondersteunt deze initiatieven op het gebied van naamsbekendheid en imago, promotie en leadgeneratie, sociale marketing, online marketing, content marketing, interne communicatie, en meer.

Ontdek onze specialisaties