Visie

Klanten écht verder helpen

Mehdi Du Puy, eigenaar en marketeer:

Ik heb MarkC november 2011 opgericht met een zucht naar avontuur, en om een aantal persoonlijke motivaties te verenigen in een nieuw bedrijf. Met MarkC wil ik klanten écht verder helpen op het gebied van marketing en communicatie. Door ondersteuning betaalbaar te maken en meetbare resultaten te boeken. Tegelijkertijd wil ik medewerkers maximaal tot bloei laten komen. Bijvoorbeeld door ze ruimte en hulp te geven om hun sterktes verder te ontwikkelen.

Kweekvijver

MarkC is een kweekvijver voor het grootste marketing en communicatie talent in Nederland. Een plek waar talenten hun carrière al tijdens hun studie kunnen beginnen. Waar ze kunnen ontdekken waar hun interesses en mogelijkheden liggen. En waar ze klanten kunnen helpen met innovatieve en creatieve oplossingen, gebaseerd op de nieuwste vakkennis. Met de dynamiek en gedrevenheid die jonge honden typeert, enthousiast en energiek. En met de toegankelijkheid en flexibiliteit die studenten hebben, omdat ze niet gebonden zijn aan 9 tot 5 werktijden of een vast kantoor.

Kortom, MarkC is een ambitieus, groeiend bedrijf dat de dingen anders doet. Wij laten het ruwe talent van studenten tot bloei komen door hen vanaf dag één de nodige ruimte én de juiste begeleiding te geven. Daar profiteren onze klanten van: zij krijgen zeer betaalbare, volwaardige marketing- en communicatiediensten, met een frisse blik.

Bijzonder betrokken

MarkC’s betrokkenheid uit zich op verschillende manieren:

  1. We bieden echte werkervaring voor talentvolle studenten en pas-afgestudeerden.
  2. We zijn eerlijk, betrouwbaar en transparant. Klanttevredenheid en resultaat voor de klant staan bij ons voorop.
  3. We ondersteunen veel non-profit klanten, veelal in de publieke gezondheid, en dragen zo een steentje bij aan een gezonder en veiliger Nederland.

Maatschappelijk verantwoord ondernemen

  • MarkC is partner en sponsor van Jongeren op Gezond Gewicht (JOGG). JOGG is de beweging waarbij iedereen in een stad, dorp of wijk zich inzet om gezond eten en bewegen voor jongeren gemakkelijk en aantrekkelijk te maken: scholen, sportaanbieders, gemeente, GGD, bedrijven, enz. Het doel is om de huidige stijging van overgewicht bij jongeren om te zetten in een daling.
  • MarkC is oprichter en sponsor van THOM|076, de online marketing netwerk club voor de regio Breda. THOM|076 organiseert tweemaandelijks een evenement met gerenommeerde sprekers in het Blushuis in Breda.

Ontdek onze specialisaties